Sprekers

 

      Wim Davidse, oprichter & flexstrategiecoach van Dzjeng, hoofdredacteur Flexmarkt
Drs. Wim Davidse is oprichter-eigenaar van Dzjeng en sinds 2008 zelfstandig adviseur in de flexbranche. Hij is hoofdredacteur van Flexmarkt.
Als toekomstverteller, spreker over uitdagend en succesvol ondernemen en innovatie-, strategie- en marketing-coach, verzorgt hij lezingen, inspiratieshops, sparringsessies en strategie- en innovatietrajecten. Hij geeft bedrijven en organisaties heldere en inspirerende inzichten en begeleidt ze op de weg naar succes in een nieuwe toekomst. Die toekomst vraagt om nieuwe, unieke, superieure klantoplossingen, geleverd door energieke medewerkers.

Wim Davidse wordt door deelnemers van het Flexcongres gemiddeld beoordeeld met een 8!

LinkedIn / Twitter
         
      Han Mesters, Sector Bankier zakelijke dienstverlening bij ABN AMRO
Han Mesters is Sector Bankier bij ABN AMRO. Hij is binnen de afdeling Sector Advisory verantwoordelijk voor de Zakelijke Dienstverlening. Han geeft regelmatig presentaties over trends in zijn sector en is een actieve gebruiker van social media. Hij schreef een aantal rapporten over human capital als bindend element in zijn sector. Hij is bedrijfskundige en economisch historicus en heeft gewerkt als strategie consultant en portfoliomanager binnen de afdeling vermogensbeheer van de bank. "Ik kan me nu bezighouden met thought leadership en het creëren van toegevoegde waarde voor klanten door het aanbieden van sectorkennis."

Han Mesters wordt door deelnemers van het Flexcongres gemiddeld beoordeeld met een 8!
LinkedIn / Twitter 
         
      Martin van Kranenburg, conversie en persuasion expert en docent bij Beeckestijn
Martin is een veelgevraagd docent, spreker en dagvoorzitter met expertise op het gebied van conversie optimalisatie, en neuromarketing. Hij heeft aan de wieg gestaan van de website van D-reizen (1995–2006) en het succesvolle vakantiehuizen verhuurplatform Micazu (winnaar thuiswinkel awards 2011-2014). Hij is een gepassioneerd spreker en neemt je in één dag mee hoe je websitebezoekers onzichtbaar kunt overtuigen. Hij laat je ervaren hoe je met kleine aanpassingen, grote resultaten kunt boeken. Specialist in online beïnvloeden
Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Tevens is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt om aan de hand van een structurele focus de online omzet in korte tijd te verhogen.
         
      Ruud Veltenaar, trendwatcher, futuroloog, topspreker
Ruud is filosoof, trend analist, spreker, bevliegeraar, progressor en sociaal bewogen investeerder en een talent in het vertalen van trends en ontwikkelingen naar ons leven en werk. Ruud behoort met een gemiddelde score van 9,0 tot de best beoordeelde sprekers in de markt en de inhoudelijke reacties en commenteren zijn louter positief.
Lees in het interview met Ruud Veltenaar waarom flexibilisering bittere noodzaak is >>> 
         

         

Flex Event

27 juni 2017 | Golfbaan Spaarnwoude
INSCHRIJVEN

Een initiatief van 
 

Hoofdsponsor

WePayPeople

 

Download de gratis whitepaper

Flexibilisering is bittere noodzaak

Download >>>